25:e oktober, vikt och annat tjafs

Äsch, ni vet ju hur det ligger till. Jag har inte gått ner något den här vecka. Förra veckan vägde jag mig inte ens och den här veckan stannade vågen på 93,5 (+0,2 kg). Med tanke på allt är det väl okej. Hetsätning och brutna tår är inte att leka med. Numera känns ju tån bättre så jag rör på mig mer igen. Igår gick jag långpromenix på 1 mil :)

Tipsdax! Jag vet inte om jag nämnt det innan men jag har ju sånna sjuka komplex för att visa upp mig när jag tränar. Jag hatar gym och träningspass är döden. Däremot gillar jag egentligen att röra på mig så jag har börjat dansa en del hemma. Kolla igenom lite youtube kurser på nån dans ni gillar, sätt på er favvo-musik och shaka loss. Sjukt kul och man slipper ha människor stirrandes på sig :D win win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0