30:e september

Jag börjar bli lite bättre nu. Jag har sovit massor och ätit jättemycket känns det som, så jag kommer säkert att ha gått upp en del i vikt igen. Känns inte jättekul direkt, men jag blir verkligen som ett barn när jag är sjuk, tycker jättesynd om mig själv och äter massor för att trösta mig. Inte bra, inte bra. 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu, jag känner mig lite lost i min rutin. Jag har ingen direkt motivation kvar och det är svårt att komma ut och röra på sig känns det som. Jag vet som sagt inte vad jag ska ta mig till riktigt, jag får nog ta hjälp av någon som kan peppa mig :P
 
Utsikten från stugan i skogen, åh vad jag vill vara där just nu. Ro på sjön, plocka svamp och spela spel är mycket roligare än att sitta på soffan och vänta på motivation och jobb. Blä.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0