Back on Track

Usch, jag är världens sämsta på att blogga! Jag var i skogen ett tag utan telefon och internet och väl hemma glömdes bloggen bort. Men jag har alltså inte blivit uppäten av en björn, jag har bara varit slarvig och skjutit upp bloggandet :P
 
Vad har hänt de här veckorna då? Inte ett jota typ. Jag har ätit lite för mycket kakor och och god mat men jag har inte ökat något i vikt iaf :) Jag ska ta tag i mig själv nu för jag vill ju inte börja gå upp i vikt nu. Vi kör veckans vikt nu tycker jag!
Startvikt: 113,8 kg
Veckans vikt: 94,6
Minus sen sist jag uppdaterade: -0,4 kg
Total viktnedgång: 19,1 kg
Kvar till 70 kg: 24,6
 
Så då var jag igång, nu ska jag verkligen försöka uppdatera ordentligt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0