attans!

Så himla typiskt att den dagen då jag på riktigt känner att "jo, men jag skulle kunna klara av det här. Jag skulle kunna gå ner alla de där hemska kilona och få må riktigt bra", då har jag naturligtvis en riktig helvetesdag på jobbet och bara dråsar ihop på soffan när jag kom hem. Drack en kopp kaffe i hopp om att få tillbaka krafter för att kunna träna lite men nej. Jag hetsåt istället en halv kaka vitchoklad :P Jag lyckades i alla fall hejda mig efter en halv och svepte inte hela, men ändå. Blääääää!
 
Me det är ändå stört att det är en sån skillnad i mitt beteende. För ett år sen så skulle jag efter en sån här dag ha köpt med mig färdigmat, chips, godis, läsk och kakor på väg hem från jobbet och bara parkerat ändan i soffan och kollat på serier tills jag gick och la mig. Nu käkade jag ordentlig lunch, tog en powernap, drack en kopp kaffe och åt ett halvt paket choklad, tvättade, gick och handlade, tränade lite halvhjärtat och har nu börjat förbereda kvällsmaten. 
 
Kan det verkligen vara så (peppar, peppar) att jag börjar kunna kontrollera det här med hetsätningen på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0