Buhuhu

Oj, vilket bra humör jag var på när jag vaknade! Lite småtrött men hurtig hoppade jag direkt i mina nya gympadojjor (med compeed skavsårsplåster på hälarna) och tuffade runt min lilla runda på 3 km innan frukost. När jag kom in igen kände jag att skavsåret på vänsterfoten sved lite men tänkte inte mer på det. När jag skulle duscha efter frukosten märkte jag att min strumpa fastnat i plåstret (som hade släppt i kanten) och fick lite onda aningar. Summan av kardemumman är att jag inte har någon hud kvar alls på hälen för all åkte emd plåstret när jag drog av det. Sved som FAN!!!
 
Nu får jag stanna i lägenheten resten av dagen och låta hälen luftas. Vågar inte sätta på ett till compeedplåster nu utan väljer att avvakta. Har försökt skicka iväg min pojkvän att handla sedan innan lunch men han skjuter bara upp det. Blir så vansinnigt frustrerad att jag snart skriker!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0