Födelsedagshelgen!

Förlåt att jag inte har uppdaterat något på hela helgen men jag har haft det så fantastiskt trevligt och inte brytt mig ett dugg om varesig dieter eller viktnedgång. Himla skönt att bara släppa all kroppsnojja en helg och njuta av livet på ett normalt sätt. Jag har ätit cheesecake, m'n'ms, ostbågar och massor av god frukt och inte räknat en enda kalori. Det skönaste av allt är att jag inte har känt ett behov av att vräka i mig i hemlighet utan istället ätit med gott samvete tillsammans med vänner och familj.
 
Nu sätter jag igång igen, ikväll ska jag äta torsk med ugnsbakade tomater efter att ha promenerat 6 km i jättefint väder. Känns så himla bra just nu!
De här fina skorna från asics fick jag av min mamma i födelsedagspresent! Så fort snön har smält unan mer så ska de få komma ut och motioneras varje dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0