Tisdag i februari

Åh, jag orkar inte med de här förändringarna i vädret. igår var det strålande sol och jag såg typ tusen vintergäck när jag var ute på långpromenad. Fåglarna kvittrade och allt var så vårigt! Idag däremot är hela världen grå och regning. Jag ville knappt stiga upp imorse och jag vill ännu mindre gå utanför dörren. Det kanske blir styrketräning istället för långpromenad idag..
 
Jag fokuserar väldigt mycket på mina promenader när jag skriver och det måste ju bli vansinnigt trist att läsa om. Jag ska försöka skriva lite mer varierat och berätta mer om min kosthållning också. Dagens mathållning kommer se ut såhär:

Frukost:
1 portion fiberhavregrynsgröt med 2 hackade katrinplommon, äpplemos och lite mjölk.
(Det låter kanske äckligt, men det ÄR gott och katrinplommon är fyllda med antioxidanter som bl a motverkar rynkor!)
1 stor kopp te
 
Lunch:
1 stekt ägg
75 g falukorv 
haricots vertes
 
Kvällsmat:
Fiskgratäng (Torsk med en jättegod tomat och vitvinssås)
haricots vertes
 
Mellanmål:
Jordgubbskvarg 0,2% med hallon 
(Så sjukligt gott!)
Kaffe
 
Jordgubbskvargen är min nya upptäckt. Herrejesus så gott det är, speciellt med frukt!
 NOM NOM! Finns i vanilj också, det ska jag prova härnäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0