to do

Det är som en trend, så fort jag jobbar mycket så glömmer jag helt bort att jag har en blogg. Ber om ursäkt för det. Jag har jobbat hela förra veckan med undantag för i torsdags och det påverkar ju min vikt gaska mycket också. Jag har ätit dåligt, oregelbundet och inte orkat röra på mig så mycket som jag borde. 
 
Men idag är jag ledig så jag får försöka fixa till mig lite grann.
Saker jag ska göra idag:
* Gå låååång promenad
* Färga håret
* Storstäda
* Fixa matlista inför veckan.
* Handla
 
Jag hatar när jag varit helt slapp och dålig en helg för det straffar sig själv ganska mycket varje vecka och det visar sig på vågen. Inte för att jag har sådär extremt bråttom med att gå ner i vikt, jag har ju ändå gått ner ca 20 kg så det är ok att det tar lite tid, men jag blir arg på mig själv för att jag saboterar allt genom att vräka i mig naturgodis..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0