Tråkig torsdag

Idag var allting grått när jag steg upp. Hatar när det är mulet ute, hela lägenheten blir så mörk och deppig. Jag hade tänkt gå min lång-långa runda idag men känner mig inte alls pepp på det nu. 
Herregud vad jag längtar till våren när man inte behöver bylta på sig en miljard olika lager kläder för att gå ut och gå två timmar. Motivationen är verkligen jättelåg såhär års! 
 
Det viktiga är att inte ge upp och försöka fokusera på vad det är jag vill uppnå. Hur hemskt det är att inte ORKA göra saker på sommaren eller skämmas när man är på stranden eller hur ONT det gör att gå barbent.
Precis så här!! (Mer inspirationsbilder finns här!)
Jag drömmer faktiskt om precis just detta, att inte få stora sår på insidan av låren när jag försökt gå barbent eller när de jävla strumpbyxorna gått sönder och skavt mig till döds. I år vill jag slippa det! Så jag tänker fortsätta och harva runt i en miljon klädesplagg och hoppas att det gör nytta för jag tänker fanimig inte ge upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0