träningsvärk

På grund utav min dumma fot som ju fortfarande inte har läkt så har jag inte vågat mig ut på någon långpromenad men i helgen tränade jag styrketräning ganska intensivt. Jag har blivit starkare, kan göra massor mer än vad jag kunde för några veckor sen. Sen var jag och jobbade igår och idag vaknade jag stel som en pinne i kroppen. Träningsvärk i axlar, armar ocg rygg. Känns ganska gött ändå.
 
Foten är som sagt inte läkt än men jag var ju tvungen att lägga om den igår inför jobbet så jag kanske ska passa på och gå ut en lagom runda (i mina gamla skor :P) så jag får lite mer motion. Ja, så blir det. Orkar iaf inte lyfta några vikter idag.
Just nu är jag dödssugen på sommar, värme och vattenmelon. Men det får vänta lite till. Jag har en hel del kilon kvar att gå ner innan jag är redo för sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0