usch

Jag har varit så himla dålig med mat och motion den här veckan. Jag säger hela tiden att jag ska skärpa mig "imorgon" men jag känner att jag börjar förlora kontrollen lite. Jag har varit ganska deppad utan någon speciell anledning och jag är så vansinnigt trött. Just dessa känslor är så skadliga för mig, jag vill verkligen BARA äta!
Igår köpte jag en påse lösgodis och åt upp framför en serie sen låg jag på soffan och mådde kasst. Fy fan, vad jag hatar att må så! Jag får göra mitt yttersta för att försöka aktivera mig lite mer så att jag blir gladare.
 
Ett serie tips till alla är i alla fall "My mad fat diary", en brittisk serie vars huvudperson Rachel är tjock och mår psykiskt dåligt. Den är så jäkla bra, känner igen mig i mycket och det skrämmer mig jävligt faktiskt.
Enda problemet är att de pratar med så himla bred dialekt att jag ibland fattar absolut nada, haha! 
 
Imorgon åker jag iväg till släkten i skogen och kommer nog inte att blogga förrän på måndag. Ska förhoppningsvis ut och springa lite :O 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0