vikt och såntdär!

Jahapp, då är det onsdag och då blir det en update av läget då'rå!
Förra veckans vikt: 96,0 kg
Veckans vikt: 95,7 kg
Veckans minus/plus: -0,3
Total viktnedgång: 18,1 kg
Kvar till 69 kg: 26,7 kg
 
Ingen höjdare den här veckan men som sagt jag har inte brytt mig nämnvärt under helgen. Dessutom har jag mens så hela dagen igår låg jag på soffan och grät/gnällde över allt i hela världen samt åt upp allt jag kom över så jag är ändå riktigt nöjd över ett minus! 
 
Idag har jag varit duktigare jag vaknade ganska pigg för en gångs skull och har hunnit med både styrketräning och powerwalk i mina nya skor (hej skoskav!) innan lunch :O
Nu blir det lunch i form av omelett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0