c-vitamin

Jag har ju läst på en del innan jag började ta tag i mi övervikt. Jag vet att det finns stor risk att jag kommer få lös och sladdrig hud eftersom jag har så många kilon att gå ner så jag försöker motverka detta genom att vara snäll mot min hud och öka intaget av c-vitamin, som hjälper till med kollagen som håller huden spänstig. Innan har jag gillat frukt men inte ätit så mycket eftersom jag ätit godis istället :P Nu försöker jag få mig mycket mer och när jag ska skäma bort mig riktigt gör jag en smootie!
Dagens smoothie var så god att jag var tvungen att dricka lite innan jag fotade den :D
I den här godingen finns det:
6 jordgubbar, frysta, från sommarens plockning
1 banan
1 nypressad apelsin
1/2 päron
ingefära
 
MUMS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0