Försenad update!

Blev inring att jobba igår och glömde i vallvallan bort att jag skulle uppsatera veckans vikt så gör det nu istället!
Förra veckans vikt: 96,2
Veckans vikt: 96,0
Veckans minus/plus: -0,2 kg
Total viktnedgång: 17,8 kg
Kvar till 69 kg: 27 kg
 
Alltså, vad gör jag för fel? Jag har i princip stått stilla i två veckor nu. Jag vet att jag egentligen borde röra på mig mer men jag hatar att sladda runt i snön och jag vill inte börja på gym. Snart börjar det i och för sig töa så då kan man ju vara ute mer. Jag skulle gärna vilja kunna jogga till våren och jag vill GÅ NER I VIKT!
Jag är väldigt frustrerad nu och den här veckan kommer inte heller bli en succé tror jag. Jag fyller nämligen år i helgen och ska bli firad inte mindre än 2 gånger av vänner och familj. Så hima gulligt av dem men jag ska ändå försöka hålla igen på matintaget så gott jag kan.
Nu sa jag ut på långpromenad i snön. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0