Fredag

För en gångs skull så gjorde jag idag precis som jag tänkt igår. Jag tog en riktig långpromenad i rask takt med runkeeper igång. Kändes väldigt bra när jag kom hem och kunde slå mig ner och käka lunch framför ett avsnitt av dr who med gott samvete.
 
Annars tycker jag att fredagar är värst när man ska försöka hålla igen med mat och godsaker. Det är en utmaning att hitta grejer att laga och snacksa på till helgen som inte känns för dåliga. Sen är det ju det att jag gillar att dricka vin till maten på helgerna, men det har jag bestämt att jag ska fortsätta med. ETT glas!
 
Kvällsmat och övrigt idag blir följande:
 
Ugnsstekt Kycklingfilé med kokt broccoli och ett glas merlot.
 
Några pecannötter att snacksa på till nästa avsnitt av dr who har jag också köpt. Är jag sugen på något mer har jag ett jättegott rooiboste som jag kan göra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0