Lördag!

Igår var en riktigt hektisk dag för att vara jag: upp klockan fem för att ta sig till jobbet i snökaos sen jobba fram till 15.15, hem och byta om för att träffa en kompis på stationen klockan 16.00 och för att till sist susa hem och laga mat vid sju. Jättekul att träffa min kompis iaf, hon är så himla grym och man blir så peppad av att umgås med henne. Hon käkade nachos men jag var duktig och åt ingenting utan sippade på vin eftersom jag skulle hem och laga mat sen.
 
Åt JÄKLIGT mycket till kvällsmat igår och mamma har tvingat i mig en efterrätt idag. Kasst, men jag bryr mig inte så mycket. Det är okej att äta lite mer än vad som är tänkt då och då, jag håller igen imorgon istället. Har köpt makrill på burk och ägg som jag ska ha imorgon :D
 
Min kompis sa att jag var mycket, mycket smalare nu än när vi träffades sist (vilket var för länge sen, i mars kanske?) HURRA!
 
Jag har kommit på en belöning som jag ska ge mig själv när jag gått ner en del! När jag nått delmålet 83,8 kilo (och har gått ner 30 kilo sammanlagt) så ska jag ge mig själv en ridtur på islandshäst i present! Jag har inte ridit sedan 2007 och jag dör av längtan efter hästar! För mig är det en sjukt bra morot att tänka på att kunna rida till våren :D
Så underbara! Bild härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0