Onsdag och vägning!v

Så då var det dags! Med bultande hjärta hoppade jag upp på vågen imorse och till min glädje så blev jag inte besviken! Jag HAR gått ner den här veckan också :D
 
Förra veckans vikt: 97,3 kg
Veckans vikt: 95,7
Veckans minus/plus: - 1,6 kg
Total viktnedgång: 18,1 kg
Kvar till 69 kg: 26,7 kg
 
Jag är grymt nöjd med att ha gått ner 1,6 kilo den andra veckan efter nystarten. Jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär för då dröjer det ju inte så länge förrän jag är i mål. Det är också sjukt att tänka att jag vägde 18 kilo mer förra året. Jag tycker fortfarande att jag är stor och tjock men det känns himla bra att jag har lyckats gå enr så pass mycket och att jag faktiskt inte har gett upp. Nästa år väger jag ännu mindre och är förhoppninngsvis helt normalviktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0