räddare i nöden

Eftersom jag varit på så dåligt humör och varit så snacks-och-söt-sugen de senaste dagarna (har ätit både nötter och mörk choklad) så har jag varit och köpt räddaren i nöden: Läkerol YUP Salty licorice!
Så sjukt gott! Jag älskar verkligen lakrits och de här godingarna är sockerfria och sötade med stevia :D (En påse innehåller 30 g vilket bara blir 64,5 kcal!) Man kan alltså smälla i sig en hel påse om man vill, men se upp för att man kan få ont i magen av för mycket läkerol, de kan ha laxerande effekt (urk!)
 
Jaha, annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga, jag har varit fast på nätet och surfat efter inspirationsbilder istället för att motionera. Inte så bra kanske, men jag orkar inte vara arg på mig själv. Ska kanske ta en promenad i stormen utomhus lite senare. Vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0