Torsdags-summering!

Idag har jag varit riktigt duktig! jag har inte blivit superdeprimerad av viktresultaten (bara väldigt frustrerad, haha!) utan lagt i en högre växel. Jag promenerade 7 km i snöyran i förmiddags (powerwalkade när det gick och pulsade när det behövdes) och förbrände en jäkelens massa kalorier enligt runkeeper-appen.
Sen käkade jag laxfilé med haricots vertes till lunch, duschade, gick och handlade på astrista coop, gick hem, pluggade, kollade på american horrorstory, käkade kvällsmat bestående av fläskytterfilé och tomatsallad och blev jättemätt.
 
Sen har jag surfat runt lite efter nya träningsskor. Jag ska få nya av mamma i födelsedagspresent (de jag har nu är ca 8 år gamla och HELT trasiga, stort hål på ena sidan :P) men har ingen aning om vilken typ jag borde ha.
De här från reebok tycker jag är snygga men jag vet inte om de är bra. Ska bli intressant att se vad mamma tycker, hon är liksom träningsproffs så det är bra att ha med henne.
 
I alla fall i total så har det varit en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0