torsdagstrött

Idag var det en ganska stressig dag på jobbet, jag sprang än hit och en dit och nu är jag fullständigt slut. Jag struntade i att ta någon längre promenad efter jobbet, det fick bli en kortis i hällregnet på väg hem istället. 
 
Maten har jag åtminstone skött exemplariskt! Till frukost blev det fiberhavregrynsgröt med rivet äpple, äpple till "frukost" på jobbet, viltskavsgryta med haricots verts till lunch och grönsakssoppa med knäckebröd till kvällsmat. Soppan blev vansinnigt god trots att jag bara slängde i en massa grejer som jag hade hemma i kylen. Hett tips, släng inte grönsaker som snart ser ledsna ut, blanda dem till en soppa istället!
 
Imorgon är jag ledig och då ska jag ta en riktig långpromenad hade jag tänkt. Ska sätta igång Runkeeper-appen för första gången i år tror jag :O
Såhär känner jag mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0