vikt!

Aah, nu har jag varit dålig och gått ifrån rutinen igen, jag skulle ju blogga varje dag. Men till mitt försvar har jag jobbat och sen varit dödstrött när jag väl kommit hem. I onsdags skulle jag ju ha lagt upp veckans vikt som kan summeras med ett ord: KATASTROF! Vi börjar med att sammanställa:
Förra veckans vikt: 95,7
Veckans vikt: 96,2
Veckans minus/plus: + 0,5 kg
Total viktnedgång: 17,6 kg
kvar till 69 kilo: 27,2
 
Jag har alltså gått upp ett halvt kilo! Jag blev jätteledsen i onsdags när jag vägde mig, men jag vet varför det har blivit så. Jag har släppt lite väl mycket på tyglarna när det gäller maten och jag har inte motionerat så mycket som jag borde. Det ska minsann bli ändring den här veckan! Igår var jag jätteduktig och åt mycket proteinrik mat och motionerade ordentligt, nu fortsätter vi så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0