humörsvängningarna

Igår gick allt så himla bra. Jag gick en morgonpromenad innan frukost, solen lyste härligt och jag blev på jättegott humör. Till frukost blev det gröt med lite äppelmos och vid lunch träffade jag mamma för att käka en kycklingsallad på stan (asgott, det var mandel och soltorkade tomater i) och blev alltså ännu gladare. 
 
På kvällen satte sötsuget in men jag höll mig till granatäppelkärnor och kände mig jätteduktig! Såg på walking dead med pojkvännen och allt var frid och fröjd. Det är så läskigt hur humöret kan gå så upp och ner. När jag skrev förra inlägget hade jag ju känt in de känslorna och lyckats släppa taget om dom. Nu får de inte komma tillbaka på ett tag. Inga mer humörsvngningar nu tack.
Nu ska jag äta lite ägg. Närmare bestämt kokt ägg på knäckebröd! Sjukt underskattad kvällsmat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0