irritationen

Det är så fruktansvärt irriterande, frustrerande och motigt när jag helt plötsligt börjar sabotera för mig själv. Jag lyckades ju gå ner till den vikt jag hade FÖRRA gången jag började sabotera för mig själv, och vad händer? Jag börjar sabotera för mig själv! Vill jag inte lyckas? Vad vill mitt undermedvetna säga? Hur kan jag vara jättemotiverad och duktig fram tills att jag börjar närma mig 93 kg och då börja överäta något jävulskt? 
 
Okej att jag inte har världens bästa självinsikt och att jag är full av ohanterade neuroser men hur kan jag inte komma underfund med mönstret förrän nu? Jag fattar inte vad jag håller på med och jag vet inte riktigt hur jag ska bryta det här beteendet. Det är nog dags att börja jobba mer med min insida samtidigt som jobbet med yttre grejer som mat och träning fortsätter. Det är så tröttsamt det här, förlåt att jag bara ger upp och tar bloggpauser hela tiden, jag ska försöka att hantera allt lite mer normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0