mars-vikt

Jag hade en jättetrevlig helg hos släkten men FY SATAN vad jag åt och satt still. På lördagen åt vi sjömansbiff till kvällsmat (nom) och några timmar senare fick vi nachos (nomnom) oc sen serverades det lösgodis, chips, nötter, choklad, vin, öl och gud vet vad. Alla åt som grisar och jag har inte riktigt kunnat sluta. Jag åt chips i måndags (en hel påse själv) och igår gjorde jag chokladbollar när jag var hemma själv och vräkte i mig alltihop, sen åt jag semla på kvällen efter att ha vräkt i mig kycklingklubbor med spicy ananasris. 
 
Vad ska jag göra, jag vet inte hur jag tar mig ur den här cirkeln just nu. Jag är så deppad och trött och det enda som "hjälper" är att äta. Hilfe!
Förra veckans vikt: 93,3
Veckans vikt: 94,0
Veckans plus/minus: +0,7
Total viktnedgång: 19,8
Kvar till 69 kg: EN JÄVLA EVIGHET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0